3.10.18

Είμαι δολοφόνος χοχλιών...

Κάπως έτσι τους φανταζόμουν...

Ναι, λυπάμαι που το λέω, αλλά είμαι.
Δεν έχει σημασία αν η πρόθεσή μου δεν ήταν το έγκλημα αλλά ένα αθώο μαγείρεμα, το αποτέλεσμα όμως ήταν ο φόνος...
Και εξηγούμαι:
Τι δουλειά είχα να μαγειρέψω χοχλιούς μπουμπουριστούς, χωρίς να ξέρω; Και μη μου πείτε ψάξε για συνταγή στο διαδίκτυο και άλλες τέτοιες μπούρδες, γιατί εκεί ήταν που την πάτησα.
Δέκα συνταγές για το ίδιο πράγμα, και οι δέκα διαφορετικές! Άλλη με αλεύρι, άλλη χωρίς. Άλλη με ξύδι, άλλη με κρασί, άλλη ακριβώς 5 λεπτά τηγάνισμα, άλλη μέχρι να πάψουν να τραγουδάνε, και του κώλου τα εννιάμερα...
Και είχα κάτι χοχλιούς τεράστιους, ολοζώντανους, πεντακάθαρους, κατευθείαν απ την πατρίδα!
Ανακατεύω λοιπόν τις συνταγές, και βγάζω κάτι σα μέσον όρο Τι το θελα; δεν έπαιρνα μία στην τύχη;
Βάζω την πρώτη τηγανιά (ήθελα να τα μαγειρέψω και όλα, τρομάρα μου), καλά ξεκίνησα μέχρι που τα έσβησα με το ξύδι. Δεν ξέρω αν έβαλα πολύ, ή παραέκαιγε το λάδι, πάντως επακολούθησε ντουμάνι, μου κόπηκε και η αναπνοή για λίγο, αυτό ήταν, πάει την πούτσισα σκέφτηκα, αλλά ευτυχώς έβαλα στο φουλ τον απορροφητήρα, άνοιξα πόρτες, παράθυρα, και τη γλύτωσα!
Χωρίς να τους δοκιμάσω, σίγουρος για την επιτυχία μου, προχώρησα στη δεύτερη τηγανιά. Εκεί που κόντευε να τελειώσει, λέω, ας φάω ένα απ΄τους έτοιμους, να μου φύγει κάπως η λιγούρα. Αφού κατακάηκα, διαπιστώνω πως ήταν λίγο σκληροί.
Τι κάνουμε τώρα; Πως μαλακώνουν; Το τηγάνι ήδη πέταγε καμένα λάδια, ήμουν κι εγώ λαδωμένος, με έπιασε κι ένας μικροπανικός, λίγο θέλει το μυαλό να πάρει ανάποδες στροφές;
Χρειάζονται κι άλλο ψήσιμο σκέφτηκα. Όσο πιο πολύ, τόσο μαλακώνουν συμπέρανα μαλακωδώς.
Τους αφήνω λοιπόν
 κανά μισάωρο (όχι πιο πάνω, μη μου γίνουν πολύ νερουλοί), και μετά ρίχνω από πάνω τους και τους έτοιμους να μαλακώσουν κι αυτοί, σε μια κουζίνα που έμοιαζε με κόλαση, με τις θερμοκρασίες στα ύψη, τα λάδια να κοχλάζουν, ξεραμένα ξύδια, καμένα αλεύρια, και τους χοχλιούς να πετάγονται παντού στην προσπάθειά μου να ανακατέψω ένα διπλογεμάτο τηγάνι....
Μη τα πολυλογώ, τελικά δεν έμεινε τίποτα. Οι σάρκες τους συρρικνώθηκαν και έγιναν σαν μικροσκοπικές καυτές μούμιες. Κανένα ζωντανό πλάσμα στον πλανήτη δεν θα μπορούσε να τις φάει, ή έστω να τις ξεκολλήσει από τα μισοδιαλυμένα απ΄τη φωτιά και σπασμένα απ το ανακάτεμα κελύφη τους.

Δε λυπάμαι τους χοχλιούς που δεν έφαγα, αλλά τα δυστυχισμένα αυτά ζωάκια, που βασάνισα και σκότωσα άδικα. Που έκαναν όλο αυτό το ταξίδι πεντακάθαρα και ολοζώντανα σαν χαρούμενα μωράκια, για να πέσουν στα χέρια ενός σαδιστή δολοφόνου.

11 comments:

  1. Δεν μπορώ να πω , γέλασα με την ψυχή μου !! Οχι δεν ξέρω καν πως γίνονται οι κοχλιοί ,αυτό άλλωστε μόνο στην Κρήτη το φτιάχνουν ωραία!! Καλά τώρα ,και εσύ κάποια γειτόνισα ντόπια όμως δεν βρέθηκε να σου πει πως τα φτιάχνουν τα έρημα τα ζωάκια , τουλάχιστον να τα φας και όχι να τα κλαις ζωντανά !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Νικόλ
      Απ τις γειτόνισσες ξεκίνησε το κακό. Σε 5 λεπτά είχα 10 συνταγές. Μπερδεύτηκα και είπα να χρησιμοποιήσω την τεχνολογία. Μετά έμαθα πως κι αυτές είχαν ανεβάσει τις συνταγές τους..
      Χάρηκα που σ έκανα και γέλασες!

      Delete
  2. Χαχαχχααχααα ακόμη γελάωωωω! Εμ έκανες μαγείρεμα και των συνταγών πρώτα...λίγο από όλα. Υπάρχουν από την πατρίδα σου φίλες εδώ που μια ερώτηση να έκανες είμαι σίγουρη ότι θα έγλυφες τα δάχτυλά σου και δεν θα ''ανατίναζες'' την κουζίνα σου !!! Δεν πειράζει Στέλιο μου την άλλη φορά. Και τα ζωάκια μια κι έξω πήγανε μην έχεις τύψεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Άννα
      την πάτησα δυστυχώς! Ελπίζω το Καρμα μου να μη με κάνει στην άλλη μου ζωή σαλιγκάρι και τα σαλιγκάρια σεφ!

      Delete
  3. Σου χρωστάω, κι αμφιβάλλω αν ποτέ θα μπορέσω να σου το επιστρέψω ,ένα τρανταχτό, παρατεταμένο,ξεκαρδιστικό λυτρωτικό γέλιο φίλε μου . Άσε που μου άνοιξες την όρεξη γιατί μ' αρέσουν πάρα πολύ οι κοχλιοί μπουρμπουριστοί ή, γιαχνί..

    Αλλά πέρα από την ανεπανάληπτη αυτή γαστρική πρόκληση που κατέληξε τελικά σε....ματαίωση ,εγώ θέλω να επισημάνω -σοβαρά το λέω- την απαράμιλλη δεξιοτεχνία σου στο χιουμοριστικό γράφημα που θα το ζήλευε και ο καλύτερος χιουμορίστας θεατρικός αρθρογράφος.Ο Τσιφόρος π.χ.
    Χαίρομαι που υπάρχεις στις ημέρες μας και είσαι εκφραστής αυτής της σύνθετης θεατρικό-συγγραφικής Τέχνης ,μεταξύ των δυσκολότερων καλών Τεχνών.

    Γιατί χιούμορ δεν σημαίνει χυδαϊζουσα χρήση γραπτού ή προφορικού λόγου.
    Χιούμορ σημαίνει,υψηλή νοημοσύνη , αισθητική ,σεβασμός στις λέξεις και προπαντός γνώση της ανθρώπινης ανάγκης για γέλιο και ευθυμία.Εσύ κατέχεις αυτή την ανάγκη .Οι φίλοι σου οπωσδήποτε θα αναζητούν την συντροφιά σου.

    Τι κάνουμε στα παιδιά όταν είναι κατσουφιασμένα ,θυμωμένα γκρινιάρικα; Αστεία τους κάνουμε μέχρι να γελάσουν. ...

    Νάσαι καλά αγαπητέ μου .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Λυγερή
      Δε βαριέσαι, και στη συγγραφή την ίδια επιτυχία είχα με τη μαγειρική.
      Τα τόσο κολακευτικά σου λόγια περισσότερο με μελαγχόλησαν παρά με ενθάρρυναν.
      Αυτό που μετράει πάντως είναι πως κατάφερα να σου δώσω λίγο γέλιο. Αισθάνομαι υπερήφανος γι αυτό!


      Delete
    2. Κατ' αρχή δεν είναι κολακευτικά λόγια. Έχουν το βάρος της αλήθειας του απλού μου λόγου.
      Κατανοώ όμως και συμμερίζομαι και γω την μελαγχολία σου ,καθώς έρχονται και στον δικό μου νου οι στίχοι :

      "Που ήσουν Νιότη που έλεγες πως θα γινόμουν άλλος " ή,

      Εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει.

      Δεν χρειάζονται περισσότερα ...περιττεύουν.
      Κοίτα να μας είσαι καλά και σε καλή διάθεση να μοιράζεσαι και μαζί μας τις ωραίες στιγμές σου.

      Καλή μας εβδομάδα

      Delete
  4. Αγαπητέ φίλε, με τη μαγειρική μάλλον "δεν το 'χεις"!
    Στη συγγραφική όμως παίρνεις άριστα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ!
      Δεν πειράζει όμως, προτιμώ την πνευματική τροφή.
      Χάρηκα που σε γνώρισα!

      Delete
  5. Εγώ δεν είμαι δολοφόνος κοχλιών, αλλά κρίμα που δεν πέτυχε η συνταγή...κρίμα τον κόπο και τα σαλιγκάρια που λες κι εσύ.
    Εύχομαι μόνο μην περάσει κανένας βέγκαν ταλιμπάν από δω, γιατί μας βλέπω σε λίγο καιρό να μην τολμάμε να φάμε τίποτα, παρά μόνο να βοσκάμε.
    Αν μας αφήσουν δηλαδή τίποτα τα πρόβατα για βοσκή, αφού ελεύθερα κι ευτυχισμένα χωρίς τσοπάνη στο κεφάλι θα πολλαπλασιάζονται συνεχώς και θα καθαρίζουν όλες τις αποχρώσεις του πράσινου!
    Με το φόβο τους λοιπόν, γελάω κρυφά και σε καληνυχτίζω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ σε καλημερίζω!
      Δε βαριέσαι, και χωρίς ταλιμπάν πάλι σ ενα κόσμο με πρόβατα που βόσκουν ζούμε. Τα αυθεντικά τουλάχιστον διαλέγουν το χόρτο τους.

      Delete

Η γνώμη σας μετράει...